mandag den 9. september 2013

5/9-13


Om torsdagen var vi alle sammen helt vildt trætte – alle ved jo godt, at det er mega udmattende at synge karaoke og danse gangmanstyle! Det meste af dagen i skolen gik med at forsøge ikke at tilte ned af de 20 cm høje og brede stole af bare træthed. I ”siestaen” var vi til kinesiskundervisning og desværre er vi stadig i gang med det kulturelle, selvom vi godt kunne tænke os at lære bare at sige godmorgen eller et eller andet… Men denne gang lavede vi kalligrafi på den gamle traditionelle måde, hvor vi skulle printe en hel historie over på papir. Vi lavede også sådan nogle stof-dimser med ringe på, som blev dyppet i rød maling. Om aftenen gik nogle af os mod fjernsynstårnet – Aleks, Sebastian, Mette, Elvira og Christiane tog op i det 257 (mener jeg) høje tårn, mens Lise og jeg blev på landjorden – vi skulle dæleme ikke så højt op! Men jeg tror alligevel jeg bliver nødt til at prøve at komme derop inden vi tager hjem – der er jo masser af tid til at få overvundet den frygt! Lise og jeg tog ud og shoppede og nappede lige en tur på McD inden vi tog hjem.        

Her er lidt billeder fra min dag:








Ingen kommentarer:

Send en kommentar