mandag den 9. september 2013

7/9-13


7/9-13
Første halvdel af dagen bestod af, at vi absolut intet foretog os! Mange havde tømmermænd, så vi fik bragt McDonalds til døren og så sad vi ellers krampet sammen i stuen alle 14 og så film med dyner og friture-ånde! Om eftermiddagen bestemte Chantal, Elvira, Mette, Matilde og jeg, at vi ville ind og se den gamle bydel i Tianjin. Den var utrolig flot, men der var meget, der var lukket da vi kom derind da taxaturen næsten tog en time. Om aftenen tog vi på karaokebar igen og fortsatte til Helen’s bar – men denne gang en anden Helen’s. Vi fandt ud af, at der i alt i Tianjin findes 3 Helen’s. Vi fik en hel masse tequila og man måtte tegne på væggene(!!). Da vi kom hjem bestemte Páll, Matilde, Aleks og jeg, at vi ville bade i søen nede i parken uden for skolen – det var mega klamt og ikke lige så dybt, som vi havde forudset, så jeg har fået lidt skræmmer! Derefter sad Matilde, Aleks, Páll, Sebatian, Mette og jeg på tagterrassen og hørte musik og så en solopgang over Cathay Future – det var sjovt at prøve. Sebastian og Mette bestemte sig at sove på taget, hvor de kl. 9 blev vækket af Sunny og vi andre gik i vores rigtige senge.

Her er lidt billeder fra min dag: 












Ingen kommentarer:

Send en kommentar